Adsiz tasarim 7 min 3

Sağlıklı Yaşam Sistematiğinde Biorezonans

Vücudunuzda biriken ağır metallerin ya da gıda toleranslarının mukozalarda ödeme sebep olduğunu biliyor muydunuz? Genellikle bize gelen hastalarımız burunda ödem, sürekli burun tıkanıklığı, eklemlerde ağrı, kabızlık gibi şikâyetlerde başvuruyorlar. Bu hastalıkların, bu semptomların altında yatan birçok sebep olabilir. Bunların başında, gıda intoleransları yani glutene ve inek sütüne karşı olan intolerans ya da vücudunuzda bağırsak floranızda kandidanın fazla birikmesi, bağırsak floranızın bozulması ya da vücudunuzda gene ağır metallerin birikmesi olabilir. İşte bunların analizini yaptıktan sonra biz biorezonans sistematiğiyle size bir rezonans terapisi önermekteyiz. Bu tedavi ile özellikle bağırsak florası bozukluklarını düzenleyebiliyoruz. Artmış olan kandida mantarına karşı sizi tedavi edebiliyoruz. Sigara bırakmada gene Biorezonans sistemini kullanabiliyoruz. Eklem ağrıları, kabızlık gibi şikâyetler şekere çok fazla düşkünseniz bütün bunların tedavisinde bu sistemi kullanabiliyoruz. Gene ağrı tedavisi romatoid arterit gibi hastalıklarda özellikle Biorezoanans sistematiğini kullanabiliyoruz.

Ağrı Tedavilerinde Biorezonans Sistemi

Biorezonans tedavi protokolleriyle özellikle ağrı tedavilerini ya da ruhsal durumu dengeleyici depresyon anksiyete gibi duygu durumu bozukluklarının tedavilerini yapabiliyoruz. Bunlar seanslı tedaviler. Özellikle parmağınızdan aldığımız kanla duygu durum bozukluklarınız, vücudunuzdaki toksik maddeler bunları analiz ederek size bir program çıkarıyoruz.