Alloblastik Fibroblast Tedavisi

İçindekiler

20 ‘li yaşlardan itibaren fibroblastlarımız yaşlanmaya başlar ve kollajen üretimi azalır. Her yıl %2 oranında kollajen sentezi azalır. 40 yaşına geldiğinizde cildinizdeki fibroblastların ’si azalmış olur. Bu  da cilt sarkması, ciltteki nemin ve elastikiyetin azalması ve kırışıkların oluşması anlamına gelir.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Nedir?

Cildimizden alınan fibroblastlarla yapılan  hücre tedavisinde telomer boyu kısalmış nisbeten yaşlı hücreler kullanılır. Son 6 yıldır geliştirilen ileri düzey teknikler sayesinde yeni doğan bebeklerden elde edilen Alloblastik Fibroblast hücreler tedavi seçeneğimiz olmuştur. Amerika’da FDA ülkemizde ise Sağlık Bakanlığı onayı bulunan Alloblastik Fibroblast Uygulaması yıllar içerisinde dış etmenlere maruz kalmamış, özelliğini kaybetmemiş  hücrelerle yapılır ve kişinin kendi fibroblastlarına göre 4 kat daha fazla şekilde etkisini gösterir.

Yeni doğan bebeklerdeki fibroblast hücreleri antijenik özellik göstermez bu nedenle laboratuvar şartlarında çoğaltıldıklarında farklı kişilerde de güvenle kullanılabilirler.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Ne İşe Yarar?

Çevremizde bulunan toksik kimyasallar, kullandığımız ilaçlar, gıdalardan aldığımız toksinler, ağır metaller, UV ışığı , sigara ve alkol kullanımı , diyabet gibi kronik hastalıklar sahip olduğumuz fibroblast hücrelerinde hasar meydana getirerek cildin yaşlanma sürecini tetikler. Bu nedenle kendi fibroblastlarımızdan elde edilen hücreler  yerine yeni doğan bebeklerden elde edilen hücreleri kullanarak cildin daha genç bir görünüm kazanması sağlanabilir.

Sağlıklı ve genç fibroblast hücrelerini yüzünüze enjekte ettiğimizde oradaki aşırı yaşlanmış veya onarılamaz hale gelmiş fibroblastlarınız yerine yenilerini üretir, hasarlananlar varsa onları tamir eder , yeni kollajen üretimini artırır. Kollojenin artışı cildinizdeki akne skarlarını, ince kırışıklıkları onarır, renk eşitsizliğini giderir.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Etkileri Nelerdir?

Parlak,  pürüzsüz, canlı bir cilde sahip olmayı birçoğumuz isteriz. Bu hedefe ulaşmak adına bir çok farklı tedavi seçeneği mevcuttur. Alın, kaş arası ve göz çevresi kırışıklıklar için botoks, yüzdeki hacim kayıpları için hyaluronik asit içeren dolgularleke tedavisi için fraksiyonel lazer ve mezoterapiler tercih edilebilir. Tüm bu tedavilerin yanı sıra  PRP, FIBROCELL ve ALLOBLAST gibi hücresel rejeneratif tedaviler daha doğal uygulamalardır. Birden fazla cilt sorununu gidermek için tercih edilebilir. Alloblastik Fibroblast tedavileriyle kombine olarak diğer tedavilerde kullanılabilir.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi yeni doğan çocuklardan elde edilen ve laboratuvar ortamında üretilen fibroblastların yüzünüze veya vücudunuzdaki hasarlı dokuya direkt enjeksiyonu ile yapılır. Yaşamın başında hiçbir hasar uğramamış bu hücreler çok hızlı bir şekilde cilt kalitenizi artırır, mat, lekeli, nemi azalmış cildinizi kollajen üretimini artırarak yeniler. Hücresel tedaviler yaşlanma karşıtı tedavilerde gelinen son noktadır.

Hyalüronik asit, kolajen gibi ürünlerin mezoterapi yöntemiyle cildinize uygulanması uzun yıllardır yapılan uygulamalardır. Alloblastik Fibroblast ise, son teknolojik yeniliklerle geliştirilmiş uzun süreli olarak cildimizin onarılması ve yenilenmesini sağlayan bir uygulamadır. Cilt sorununu hücresel düzeyde giderir. Kişiye ait doğal ifadeyi asla bozmaz, sizi 10 yıl önceki doğal halinize getirir.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Alloblastik Fibroblast Tedavisi, sizden herhangi bir örnek almadan yaptığımız bir tedavidir. Randevu oluşturulduktan sonra laboratuvardan alloblast istenir. Hücre canlılığını koruyan şartlarda kliniğimize ulaşır. Testlerden geçirilmiş halde ve adınıza özel sertifikasıyla gelen hücreler enjekte edilerek cildinize uygulanır. Vücudumuzda istediğimiz bölgeye enjekte edilebilir .Cildinize lokal anestezik krem uygulandıktan sonra ince kanüller kullanarak ürün uygulanır, konforlu bir işlemdir.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?

Alloblast  kök hücre tedavisi için laboratuvar şartlarında hazırlanmış 5cc’lik homojen hücre solüsyonu kullanılır. Yapılan ön muayeneden sonra cildinizdeki sorunu gidermek  ve daha genç bir cilde kavuşmanız için tek seans uygulamak yeterli olmaktadır. Tek seansta cildi yeniler. Kişinin ihtiyaçlarına, yaşına ve cilt harabiyetine bağlı olarak 4-6 ay sonrasında bir seans daha uygulanabilir ancak genelde ihtiyaç duyulmaz. Alloblastik Fibroblast tedavisi sadece yüz için değil vücudun hasarlarmış diğer bölgeleri için de uygulanabilir.

Banu Çaycı ile Alloblastik Fibroblast Tedavisi

Alloblastik Fibroblast Tedavisinin Etkisi Ne Zaman Görülür?

Alloblastik Fibroblast Tedavisi uygulamadan hemen sonra etkisini göstermeye başlar. Ancak tam olarak cildin yenilenmesi ve onarılması için 5-6 haftalık bir süreye ihtiyaç vardır. Kişinin kendi hücreleri ile yapılan fibroblast uygulamasına nazaran 4-5 kat daha fazla etkisi vardır.

Alloblastik Fibroblast Tedavisinden Sonra Dikkat Edilmesi Gerekenler

• İşlem yapılan alana 24 saat boyunca su değdirmemek,

• 3 gün boyunca makyaj yapmamak,

• 1 ay süreyle botoks ve dolgu uygulatmamak,

Alloblastik Fibroblast Tedavisinin Kalıcılığı Ne Kadar?

Alloblastik Fibroblast Tedavisinin kalıcılığı cildinizin yaşı ve hasar oranına bağlı olarak değişkenlik gösterir. 40 yaşından sonra yılda bir yapılması önerilmektedir. Genç ciltlerde 3-5 yıl boyunca etkisi devam eder.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Fiyatları Nedir?

Hasarlı bölgenin büyüklüğüne bağlı olarak uygulanan ürün miktarı değişmektedir. Tek uygulamada 5 ml hücre süspansiyonu kullanılır. Detaylı muayene ve cilt analizinden sonra fiyat bilgisi verilebilir.

Alloblastik Fibroblast Tedavisi Hangi Durumlarda Kullanılır?

• Ciltteki azalmış kollajen ve elastini üretmek,

• Cilt sıkılaşması,

• Cilt rejenerasyonu ve hasarlı dokunun uyarılması,

• Cildin hücre yapısının desteklenmesi,

• Cilt lekelerinin giderilmesi,

• İnce kırışıklıkların azaltılması

Kaynak:

Fang, Fang, et al. "Biological characters of human dermal fibroblasts derived from foreskin of male infertile patients." Tissue and Cell 49.1 (2017): 56-63.

Hızlı İletişim Merkezi

Merhaba,
    Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bize Mesaj Gönderin En kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.

Formu doldurun, sizinle en hızlı şekilde iletişime geçelim.

Whatsapp'tan Bize Ulaşın.

Bir konuşma başlatmak için kamera uygulamanızla tarayın veya QR kodunu tıklayın.

Sağlığınıza ve güzelliğinize dair her adımda yanınızdayız; saç tedavilerinden cilt yenilemeye, bölgesel incelmeden sigarayı bırakmaya kadar uzmanlıklarımızla hayatınızı daha iyi bir şekilde yaşamanıza yardımcı oluyoruz.
    Duyurular