Evolve Tite, cildi yeniden şekillendirmek ve görünümünü iyileştirmek için RF enerjisinin gücünü kullanır. 8 aplikatör, hastaya özel ağrısız çözümler sunmak için cilt ve subdermal tabakaya eşit ve hacimsel ısıtma sağlar. Kanıtlanmış teknolojiden ve kanıtlanmış forma/Plus sonuçlarından yararlanan Evolve Tite, eller serbest non-invaziv termal vücut ve cilt şekillendirme konusunda son noktadır.

Evolve Tite; hem sıcaklık kontrolü hem de otomatik, kullanıcı tarafından programlanabilir, sıcaklık açma / kapama kontrolüne sahip ilk ve tek HANDS-FREE termal cilt kasılma cihazıdır. RF enerjisi, her bir aplikatöre sırayla iletilir ve tedavi alanı boyunca eşit ısı dağılımı sağlar. Cilt sıcaklığı bir eşik seviyesine ulaşırsa, RF enerjisi belirli bir aplikatöre geçici olarak askıya alınır ve cildi yanıklardan korur. Evolve Tite, tüm prosedür boyunca bu algoritmaya göre çalışmaya devam eder.

Önceden ayarlanmış tedavi parametreleri, kritik sıcaklıklarda, kontrollü %100 enerji konsantrasyonuna izin verir. Bu, yumuşak doku kasılmasını ve mümkün olan en iyi şekillendirme sonuçlarını sunma yeteneğini sağlar.

8 eller serbest aplikatör, hastaya özel ağrısız çözümler sunarken cilde ve alt dermal tabakaya eşit ve hacimsel ısıtma sağlar. Aplikatörler hasta kemerlerine tutturulur ve belirli tedavi alanlarına sabitlenir ve aynı anda birden fazla alanın tedavi edilmesine izin verir. Kemer kiti; 3 farklı boyutta kemer ve kemer klipsi içerir.

Evole Tite başlığı ile, selülit tedavisini seanslı bir şekilde gerçekleştirmek mümkündür. 6 ila 8 seans uygulanan bu tedaviler özellikle bacak bölgesindeki selülitlerinde giderilmesini sağlamaktadır. Yaklaşık 30 dk ila 60 dk arası seans sürelerini kapsayan bu tedavi haftada 1 ya da 2 şeklinde uygulanabilir.