sac mezoterapisi prof dr banu cayci

Saç Mezoterapisi ile Saçlarınız Hayat Bulsun

Genetik faktörlere bağlı ya da çevresel etkenler yüzünden erken yaşta saç dökülmesi yaşayan milyonlarca insan var. Saç dökülmesi için yapacak pek bir şeyi olmayan insanoğlunun yakın geçmişte bu durumu kabullenmekten başka bir çözüm yolu yoktu. Bugün ise ameliyatsız estetik uygulamalarında yaşanan gelişmeler sayesinde saç dökülmeleri karşısında insanlar eskiden olduğu gibi çaresiz değil.

Kellik tarihe karışıyor; bakımlı, gür ve sağlıklı saçlar artık hayal değil desek gerçekten mübalağa etmiş olmayız. Sağlıklı ve bakımlı saçlara kavuşmanın yollarını arayanlar son günlerde çok mutlu.  Doğru bir ameliyatsız estetik kliniği bulup saç mezoterapisi yaptıran pek çok insan tedavinin sonuçlarından oldukça memnun.

İnsanların pek çoğu saçlarına karşı özel bir duyarlılığa sahiptir. Saçların bakımı, kesimi, boyası, kısacası saçla ilgili her özellik, bazı insanlar için son derece önemlidir. Saçlarına fazlaca önem veren bu insanlar, saçlarının kusursuz bir görüntüye sahip olmasını isterler. Saçları ile ilgili herhangi bir olumsuzluk durumunda da maalesef ciddi psikolojik sorunlar yaşarlar. Çünkü güzellik ve yakışıklılık algısı saçlarına düşkünlüğü çok olan insanlar için saçlardadır ve çevresi tarafından saçlarının beğeni toplaması pek çok kişi için oldukça önemlidir.

Saçları ile duygusal bağ kuran insanlar, saçları ile ilgili problemler karşısında büyük bir üzüntü yaşar. Bu insanlar haksız da sayılmazlar çünkü saçlar yapılan bakım ve gerçekleştirilen kesim modelleri ile bir insanı çok güzel gösterebilecek bir güce de sahiptir, kişiyi olduğundan daha çirkin ve bakımsız gösterecek bir güce de. Bu nedenle saçlarınızı erken yaşlarda kaybettiyseniz, saçlarınızda seyreklik var ise ya da saçlarınız daha canlı, parlak ve sağlıklı olsun istiyorsanız son yılların mucizevi tedavi yöntemi saç mezoterapisi ile muhakkak tanışmalısınız.

Saç Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Saç dökülmeleri ve cansız saçlar nedeniyle özgüvenini kaybetmiş birçok insanın son günlerde en çok talep ettiği tedavilerden biri olan bu tedavi ile sağlıklı saçlara ulaşmak hayal değil.

Saçın ihtiyacı olan vitamin ve mineralleri saçlı deriye enjeksiyon yöntemi ile geri kazandırma mantığı taşıyan mezoterapi yöntemi ile sağlıklı saçlara kavuşan pek çok insan bulunuyor. Kısacası saçlarının görüntüsü yüzünden özgüvenini kaybeden insanları, saç mezoterapisi faydaları ile çekildiği kuytu köşelerinden sosyal hayatın göbeğine çıkarıyor.

C vitamini tedavisi, glutatyon tedavisi ve ozan tedavisinde olduğu gibi saç mezoterapisinin de mutlaka başarısını kanıtlanmış profesyonel kliniklerde, uzman eller tarafından yapılması gerekiyor.

Saçlarımızın birçok vitamin ve minerale ihtiyacı vardır. Başta çinko olmak üzere demir, kalsiyum, bakır, potasyum, magnezyum, c vitamini, minoxidil, a vitamini, biotin gibi bileşenlerin oluşturduğu karışımın deri altına ince uçlu iğneler ile enjekte edildiği bu tedavi ile saç hücreleri yenilenir ve güçlenir. Bu karışımın kan dolaşımını hızlandırması, saç derisinin tazelenmesini sağlayarak saçlarımızın sağlıklı bir hâle gelmesine imkân verir.

Saç Mezoterapisi Öncesi ve Sonrası

Saç mezoterapisi yaptıranlar kadınlar kulübü gibi forum sitelerinde yorumlarını sıkça paylaşmaktadır. Siz de bu konuda kararsızlık yaşıyorsanız bu platformlardan saç mezoterapisi konusunda deneyimli olan kişilerin yorumlarını takip edebilirsiniz.

Prof. Dr. Banu Çaycı Kliniği, saç mezoterapisi konusunda Ankara’da en sık tercih edilen merkezlerin başında gelmektedir. Uzman hekimimiz, saç mezoterapisi öncesi, saçlı deriniz üzerinde gerekli incelemeleri yapar ve tedavinizi bu yönde planlar. Her bireyin tedavi planlaması farklıdır çünkü her saçlı derinin ihtiyacı farklılık arz eder.

Bu tedavi seanslar şeklinde ilerler. Kişinin kaç seans tedavi alması gerektiği ise uzman hekimimizin saçlı derinizi muayenesinden sonra şekillenir. Tedavi sırasında ağrı hissi yok denecek kadar azdır, tedavi uygulanan kişiye bağlı olarak ağrı hissi ile karşılaşmadığımız seanslar da olmaktadır.

Tedavi sonrasında rutin hayatınıza kolaylıkla dönmeniz mümkündür. Yan etkiler noktasında da yüz güldüren saç mezoterapisi sonrası ciddi yan etkiler beklenmez. Enjeksiyon uygulanan bölgede kızarıklıklar ve minik morluklar beklenen durumlardır, rahatsız edici boyutlarda olmayan bu etkiler kısa süre içerisinde ortadan kalkar.

Saç Mezoterapisi Fiyatları

Kliniğimizde ağırladığımız pek çok insan, bu tedavi seçeneği ile saçlarının sağlıklı bir hâl aldığını dile getirmekte ve bu uygulama ile keşke çok daha önce tanışabilseydik şeklinde memnuniyetlerini ifade etmektedirler.

Prof. Dr. Banu Çaycı Kliniği; son teknoloji tıbbi cihazları, en kaliteli tıbbi malzemeler ile bir araya getirerek sizin için en sağlıklı uygulamaları sunar. En uygun saç mezoterapisi fiyatlarını sizlerle buluşturan kliniğimizde, saçlarınızın eski canlılığına ulaşmasının keyfini yaşayabilirsiniz. Daha fazla ertelemeyin ve saç mezoterapisi uygulaması için kliniğimiz ile yollarınızı kesiştirin.