ozon tedavisi prof dr banu cayci

Ozon Tedavisi ile Gelen Mucize

Oksijenin ne olduğu ve canlıların yaşamında ne kadar önemli olduğu herkesçe bilinir. Peki ya son yıllarda sıkça duymaya başladığımız ozon kelimesi ile oksijenin bir bağlantısı olabilir mi? Ozon, üç oksijen atomundan oluşan kokusuz, renksiz bir gazdır ve insan vücuduna olan katkıları deyim yerinde ise saymakla bitmez. Oksijenin insan yaşamında hayati öneme sahip olması gibi ozon da doğru şekilde kullanıldığı ve uygulandığı takdirde birtakım hastalıkların tedavisinde ve hastalıklara bağlı şikâyetlerin azaltılması noktasında son derece değerli bir alternatif tedavi seçeneğidir.
Ozon tedavisine dair bilimsel araştırmalardan elde edilen olumlu sonuçlar, bu tedavinin talep edilme oranını son yıllarda oldukça arttırmıştır. Birçok hastalığa karşı faydalı olduğu tespit edilen ozon tedavisi, alanında uzman hekimler tarafından tam donanımlı kliniklerde gerçekleştirilmelidir ki başarı oranı arttırılabilsin. Aksi takdirde yanlış uygulamaya bağlı olumsuzluklarla karşılaşma ihtimalinin kaçınılmaz olduğu bilinmelidir. Bu bağlamda; tüm faydalarının yanı sıra oksijenin yanıcı bir element olduğu kesinlikle unutulmamalıdır. Bu ihtimali ekarte etmek için ise tedavi alacağınız merkezleri seçerken ince eleyip sık dokumanız gerekmektedir.
Hangi hastalıkların ozon tedavisinin uygulama alanı içinde olduğunu merak ettiğinizi biliyoruz. Size bu tedavinin günümüzde çok sayıda hastalığın tedavisinde kullanıldığını söylesek doğrusu abartmış olmayız. Ozon tedavisi; başta dolaşım sistemine bağlı rahatsızlığı olan kişiler olmak üzere bağışıklık sistemini güçlendirmek isteyenler, romatizmal hastalıklara sahip olanlar, bel ve boyun fıtığına bağlı ağrılarından yakınanlar tarafından sıkça tercih edilmektedir. Ayrıca mide ve karaciğer hastalıklarında, yara ve yanık tedavilerinde, baş ağılarından muzdarip olan kişilerde yaygın şekilde kullanılmaktadır. Dahası sayamadığımız birçok hastalığın tedavisinde de…

Ozon Tedavisinin Tamamlayıcı Tedavi Özellikleri

Ozon tedavisinin umut veren yönlerinden birisi de kanser hastaları için tamamlayıcı tedavi olarak kullanılabilmesidir. Kanser hastalarının aldıkları kemoterapi ve radyoterapiye bağlı yan etkileri azaltma noktasındaki başarısı, ozon tedavisini kanser hastalarının da vazgeçilmez tamamlayıcı tedavi seçenekleri arasına sokmaktadır. Benzer şekilde bağışıklık sistemi zayıf olan kişiler için de ümit vadetmektedir. Siz de bağışıklığınız düşük olduğu için sık sık hastalanıyor, çabuk yoruluyor, geçmek bilmeyen halsizliğiniz ile baş etmeye çalışıyorsanız bu tedavi sizin için de kurtarıcı olabilir. Bu mucizevi tedavi yönteminin bir güzel özelliği de geniş yaş aralığına sahip bireylerde uygulanabilmesidir. Eğer 18 yaşını doldurmuş ve yukarıda bahsettiğimiz rahatsızlıklardan birine sahipseniz hekim kontrolünde gönül rahatlığı ile bu tedaviyi uygulatabilir ve bu özel tedavinin sağladığı imkânlardan faydalanabilirsiniz.
Ozonun yarar sağladığı hastalıklar saymakla bitmez derken mübalağa ettiğimizi düşünmüş olabilirsiniz belki. Ama durum tam anlamıyla öyle. Gerçekten de fayda sağladığı hastalıklar saymakla bitmiyor! Böbrek rahatsızlıklarında, göz hastalıklarında, alerjik hastalıkların tedavisinde, enfeksiyona bağlı nedenlerden oluşan hastalıklarda da önemli olumlu etkilere sahip. Tüm bunların yanı sıra sizi gençleştirip güzelleştirebildiğini de söyleyelim mi? Evet hücrelerimizdeki oksijen seviyesini arttırarak daha canlı bir cilde sahip olmamıza olanak sağlar. Cildimizin gençleşmesine önemli katkılar sunarak sağlıklı ve dinç görünmemizi imkân verir. Dahası; ozon tedavisi, psikolojik rahatsızlıkların vermiş olduğu sıkıntıları da en alt seviyeye çekme noktasında oldukça başarılıdır. Strese bağlı nedenlerden ortaya çıkan sıkıntıları, depresyon kaynaklı içsel problemleri rahatlatmak konusunda da insan yaşamına son derece değerli katkılar sunar.

Ozon Tedavisinin Alternatif Tedavi Özellikleri

Hepimizin bildiği gibi obezite çağımızın en tehlikeli ve yaygın rahatsızlıklarından birisidir. Bilhassa gençler arasında. Tam da tahmin ettiğiniz gibi ozon tedavisi, obezite ile başı dertte olanların da sıkı takip alanlarında yer alan alternatif tedavi seçeneklerindendir. Ozon tedavisi ile soğuk lipoliz de olduğu gibi istenilen bölgelerden yağ yakmak mümkündür. Ozon tedavisinin yağ yakma alanında etkili bir yöntem olduğu güncel araştırmalarla ortaya konmuş durumdadır. Bu araştırmalara göre hücrelerimize giden oksijen miktarının artmasıyla yağ yakımı hızlanmakta ve vücudumuzdaki yağ depolarına ozon tedavisi yöntemi ile direkt müdahale edilme şansı doğmaktadır. Bu anlamda, son yıllarda sayıları bir hayli artan zayıflama seçenekleri listesine bu tedavinin de talep görme sıklığı açısından üst sıralarda girmektedir.

Ozon tedavisi, mucizevi tedavi yöntemi olarak nitelendirilmesini sonuna kadar hak etmektedir. Bu şekilde nitelendirilmesi her geçen gün yeni hastalıklara faydasının bulunmasıyla son derece bağlantılıdır. Şeker hastalığına bağlı ortaya çıkan ayak yaraları üzerinde de etkili olduğu bilinen ozon tedavisi ile yaralı olan bölgenin kanlanması sağlanarak dokulara oksijen taşınması gerçekleştirilir. Siz ya da sevdikleriniz şeker hastalığına bağlı ayak yaraları ile mücadele içindeyseniz bu tedavinin iyileştirici etkileri ile bir an önce tanışmalısınız.

Baş ağrısı deyince çoğumuzun aklına ilk gelen rahatsızlık genellikle migrendir. Özellikle de ülkemiz coğrafyasında. Kadınların önde gelen şikâyetlerinden olan migrenin tedavisindeki olumlu sonuçlar ise kadınların yüzünü güldürmekte ve ozon tedavisinin migren hastaları arasında talep edilme oranını hızla arttırmaktadır. Kısa sürede etkili çözüme ulaştırması, bu mucizevi tedavinin kadınlar arasında gözde hâle gelmesinin belki de en önemli sebebidir.

Migren ataklarından kurtulan ya da migren atakları azımsanmayacak oranda azalan kadınlar, ozon tedavisini son yıllarda yere göğe sığdıramamaktadır. Gündelik yaşamı olumsuz etkileyen, saatlerce devam eden, kimilerinde günlerce süren bu ağrılardan kurtulan kadınların bu tedaviyi göklere çıkarması bu açıdan bakılınca çok haklı bir nedene bağlı değil midir? O ağrıları tecrübe etmiş olanlar çoktan bu soruyu onayladı bile. Ozon tedavisi mucizesi ile artık migrene elveda demek mümkün! Eğer siz de o ağrıları tecrübe edenlerdenseniz ozon elementinin faydalarını, yılların vermiş olduğu deneyimle birleştiren kliniğimize uğrayarak deneyimleyebilir, kendinize bir iyilik yapabilirsiniz.

Son yıllarda hayatımızı kâbusa çeviren Covid-19’un bedenlerimizde bıraktığı hasarları ortadan kaldırma konusunda da ozon tedavisi önemli bir etkiye sahiptir. Bağışıklık sistemimizi toparlayarak vücut direncimizin artmasına imkân veren bu tedavi, Covid-19 enfeksiyonuna bağlı sıkıntıları en aza indirme noktasında son derece etkilidir ve son günlerde sıkça talep görmektedir.

Son olarak, ozon elementinin faydalı olduğu kadar yanlış uygulamalar ve deneyimsiz uygulayıcılar nedeniyle son derece tehlikeli ve zararlı bir maddeye dönüşebileceğini dikkatinize tekrar sunmak isteriz. Sağlık, yaşamımıza dair en önemli unsurdur ve ihmale gelmez! Bu nedenle tedaviniz için donanımlı klinikler ve deneyimli hekimleri tercih etmek ozon tedavisi ile tanışırken en önemli önceliğiniz olmalıdır.

Ozon Tedavisi ile Bağışıklığınızı Güçlendirin