lifu q plus

LifuQ Plus, lineer fokuslu ultrason enerjisi, cilt altındaki dermis ve SMAS tabakasını hedefler. Yüksek yoğunluklu odaklanmış ultrasonun amacı bu katmanlardaki fibroblast hücrelerini uyararak kollajen üretimini sağlamak ve cildi yenilemektir. Ultrasonik dalgalar, cilde ultrason jeli sürüldükten sonra uygulanır ve cilde zarar vermez. Hastalar işlem sonrası günlük hayatlarına devam edebilirler. İşlem sonrası hafif kızarıklık olabilir ancak bu da yarım saat sonra geçer.

Lifu Q Plus Nelere Etki Etmektedir?

Cildimizde 30 yaşından itibaren kollajen üretimi azalmaktadır. 40 yaşında ise kollajen miktarı %20 oranın da azalmış olur. Son yıllarda geliştirilen Ultracel Q Plus, kısaca Lifu (lineer fokuslu ultrason) sistemleri ile yaşlanmanın meydana getirdiği farklı derinlikteki hasarlı dokuyu tedavi edebilmekteyiz. Cilt yüzeyinde meydana gelen  ince kırışıklıklar, daha derin dokularda kolajen azalması ile oluşan sarkmalar, yüzümüzdeki asıcı bağların (ligamentlerin) gevşemesi ile yağ dokusunun yer değiştirmesi , ya da yaşa bağlı kilo alımıyla gıdı ve yanak bölgesinde biriken yağlar bu sistemle onarılmaktadır. Bu onarım işlemine ameliyatsız yüz germe işlemi de denir.

Lifu Q Plus Nedir?

Fokuslu ultrason sistemleri uzun yıllardır kliniklerde güvenle kullanılmaktadır. Teknolojik ilerleme ile lineer atışlı fokuslu ultrason sistemleri geliştirilmiştir. Bu sistemin adı ULTRAcel Q Plus ,kısaca LİFU (lineer fokuslu ultrason) dur.

Hifudan Farkı Nedir?

Lifu sistemlerinde eski Hifu sistemlerinden farklı olarak 2 milimetreden 13 milimetreye kadar her derinlik için farklı başlıklar bulunmakta ve hastalarımızın ihtiyacına göre tedaviyi planlayabilmekteyiz. Lifu Q Plus uygulaması genellikle tek seans şekilde uygulanır, etkisi işlemden hemen sonra bile fark edilebilir ancak maksimum etki 2-3 ayda gözlenir. Diğer Hifu cihazlarından yaklaşık 3 kat daha hızlı olan bu cihaz; Lineer bir çizgi şeklinde atış yapabilmektedir. İşlemin konforlu ve ağrısız olması da bir diğer avantajıdır.

Neden Lifu Uygulaması Yapılmaktadır?

Ultracel Q + Linear Firm, farklı derinlik odaklarına sahip başlıkları sayesinde ince çizgiler ve kırışıklıklar, çene çizgisi, çene hatta, jawline, nazolabial kıvrımlar, göz çevresi, gıdı bölgesi gibi sorunlu alanları gençleştirmek için lineer fokuslu ultrason (LIFU) tekniğini kullanan en yeni cerrahi olmayan cilt sıkılaştırma tedavimizdir. Özellikle göz çevresi kırışıkların giderilmesinde botox yaptırmak istemeyen hastalarda mezoterapi yöntemiyle konbine olarak kullanılır.

Uygulama Kim Tarafından Yapılmaktadır?

Her zaman en yeni ve en iyiyi danışanlarıyla buluşturmayı hedefleyen kliniğimizde uygulama doktorumuz tarafından yapılmaktadır.

Uygulama Ne Kadar Sürmektedir?

Ortalama 30-45 dakika süren seansın hemen sonrasında yüzünüzdeki değişimi hissedebilirsiniz. Bu uygulama cildin kollajen ve elastin üretimini artırır, cildin kendini iyileştirmesini sağlar, seans sonrasında  %25’lik bir iyileşme görülmektedir ve tedaviyi takip eden 2 ila 3 ay boyunca iyileşme devam eder.

Lifu Q’nun Uygulama Alanları

• Alın kırışıklıkları ve izleri
  • Kaş sarkması
  • Tüm yüzde ki İnce kırışıklar,
  • Göz çevresindeki kazayağı çizgileri,
  • Şakak ve yanaklarda belirginleşen cilt gevşekliği,
  • Gıdı sarkması,
  • Çene hattı sarkıkları, jawline hattının belirginleştirilmesi
  • Gıdı ve yanak bölgesinde ki yağ fazlalığı

Ultracell Q + Lifu Tedavisinin Öne Çıkan Özellikleri Şunlardır:

• 30-45 dakikada uygulama yapılır.
  • Cerrahi bir işlem değildir.
  • İşlemden hemen sonra gözle görülür sonuçlara ulaşılır.
  • Cilt yüzeyinde hasar oluşmaz.
  • Ağrısız bir işlemdir.
  • İşlem sonrası günlük hayata devam edilebilir.
  • Herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.