Göz Kapağı Estetiği (Plazma Enerjisi Plexr)

AMELİYATSIZ GÖZ KAPAĞI ESTETİĞİ – PLEXR

Göz kapağı ameliyatı istemeyen kişiler için etkili bir tedavi yöntemidir.Bu cihaz ile göz kapakları sarkmasının giderilmesinde ameliyatsız, kansız,dikişsiz tedavi olanağı sağlar. Plexr, maddenin 4. halini kullanan bir cihazdır. Bu cihaz, havada bulunan gazları iyonize ederken, hedef dokuya doğru ince bir ark üretir.Cihazın ucu, çok yüksek sıcaklıklarda bir elektriksel ark üretir ve cihaz deri yüzeyine belirli bir uzaklığa geldiğinde bu ark atmosferik gazları iyonize hale geçirerek bir patlama enerjisi (plazma enerjisi) ortaya çıkarır. Ortaya çıkan enerji cildin en üst katmanındaki keratinosit dediğimiz hücreleri süblimleştirir ( yani katı doku ısıtıldığında normalde önce sıvı sonra gaz haline dönşür, sublimleşmede katı doku direkt gaz hale geçer).Tedavi edilen dokular süblime olurken istenmeyen ısının çevre dokulara ve cilt altı katmana (subkutan yağlı doku) iletilmesi önlenir.Estetik ve kozmetik açıdan oldukça güzel sonuçlar alınmasına imkan tanır.

BU CİHAZ İLE HANGİ AMELİYATSIZ TEDAVİLER YAPILABİLİR?

Bu cihaz ile ameliyatsız göz kapağı estetiği yapılabildiği gibi,

• Kaz ayağı çizgileri,
  • Akne ve akne skarları (izleri),
  • Göz kapaklarındaki beyaz ve sarı lekeler,
  • Dudak üzeri sigara çizgileri (smokers line = barkot çizgileri ),
  • Çeşitli et benleri (yalnızca kesinlikle riski olmayan benler),
  • Karın germe- Boyun germe,
  • Çil tedavileri,
  • Yara izlerini silme,
  • Siğil tedavileri,

TEDAVİ KİMLER İÇİN UYGUNDUR?

Aslında tedavi herkes için uygundur, fakat işlem yapılacak bölgede aktif yara veya enfeksiyonu olanlar ile gebelerde kullanılmaz.

İşlem öncesi nelere dikkat etmek gerekir?

İşlem öncesinde 1 hafta boyunca kan sulandırıcı ilaçların, ağrı kesicilerin ve alkol kulanımının olmaması gerekir.

PROF. DR. BANU ÇAYCI
AMELİYATSIZ GÖZ KAPAĞI ESTETİĞİNİ ANLATIYOR

PLEXR® SONRASI NE İLE KARŞILAŞIRIM VE NASIL BAKIM NASIL YAPILIR?

Plexr® uygulanan alan:Tedavi alanı çevresinde şişlik-ödem görülmesi normaldir .Buharlaşarak kabuk haline gelen doku yaklaşık 7 ile 20 gün arasında düşmektedir. Bu kabuklar kesilikle kaldırılmamalı, kendilerinin düşmesi beklenmelidir. Bölgeyi yumuşatmak için, herhangi bir nemlendirici krem sürülmemelidir.

Güneş veya yapay ışıklardan bölgeyi korumak için kalın bir likit fondöten bloğu uygulanmalıdır (Bilgisayarlar, uva ışık veya ev ışıkğı dahil). Bu likit fondotenli güneş koruyucular sabah uyandıktan akşam yatana kadar birkaç saatte bir tekrarlanmalıdır. Yatmadan önce nötr sabunla ovalamadan likit fondotenli güneş koruyucu silinmelidir. Sabah uyandıktan sonra yine akşam yatana kadar likit fondotenli güneş koruyucu sürülmeye devam edilmelidir.

Sonuç almak için kaç seans gerekir?

Yapılan işleme ve bölgeye göre 1 ila 3 seans gerekebilir.

YAN ETKİLERİ NELERDİR?

İşlem uygulanan alanda küçük kabuklar meydana gelir.

Göz kapağındaki en sık yan etki ödemlenmedir, göz kapakları balon gibi olabilir (1-5 günde kaybolur).

Göz kapağı dışı uygulamalarda bir kaç ay süren pembelik meydana gelebilir.Nadiren leke,scar ile karşılaşılabilir.

Hijyenik kurallara uyulmazsa enfeksiyon oluşabilir.

İşlem sırasında ağrı hissedilir mi?

İşlem öncesi lokal anestezik kremler streç altında 30-40 dk bekletilir böylece ağrı hissi en aza iner.

tr Turkish