Adsiz tasarim 7 min 3

Sağlıklı Yaşam Sistematiğinde Biofrekans

Vücudunuzda biriken ağır metallerin ya da gıda toleranslarının mukozalarda ödeme sebep olduğunu biliyor muydunuz? Genellikle bize gelen hastalarımız burunda ödem, sürekli burun tıkanıklığı, eklemlerde ağrı, kabızlık gibi şikâyetlerde başvuruyorlar. Bu hastalıkların, bu semptomların altında yatan birçok sebep olabilir. Bunların başında, gıda intoleransları yani glutene ve inek sütüne karşı olan intolerans ya da vücudunuzda bağırsak floranızda kandidanın fazla birikmesi, bağırsak floranızın bozulması ya da vücudunuzda gene ağır metallerin birikmesi olabilir. İşte bunların analizini yaptıktan sonra biz biofrekans sistematiğiyle size bir rezonans terapisi önermekteyiz. Biofrekans sistematiğiyle özellikle bağırsak florası bozukluklarını düzenleyebiliyoruz. Artmış olan kandida mantarına karşı sizi tedavi edebiliyoruz. Sigara bırakmada gene Biyofrekans sistemini kullanabiliyoruz. Eklem ağrıları, kabızlık gibi şikâyetler şekere çok fazla düşkünseniz bütün bunların tedavisinde Biyofrekans sistemini kullanabiliyoruz. Gene ağrı tedavisi romatoid arterit gibi hastalıklarda özellikle Biyofrekans sistematiğini kullanabiliyoruz.

Ağrı Tedavilerinde Biofrekans Sistemi

Biofrekans tedavi protokolleriyle özellikle ağrı tedavilerini ya da ruhsal durumu dengeleyici depresyon anksiyete gibi duygu durumu bozukluklarının tedavilerini yapabiliyoruz. Bunlar seanslı tedaviler. Özellikle parmağınızdan aldığımız kanla duygu durum bozukluklarınız, vücudunuzdaki toksik maddeler bunları analiz ederek size bir program çıkarıyoruz.

Biyofrekans tedavi protokolleriyle özellikle ağrı tedavilerini ya da ruhsal durumu dengeleyici depresyon anksiyete gibi duygu durumu bozukluklarının tedavilerini yapabiliyoruz. Bunlar seanslı tedaviler. Özellikle parmağınızdan aldığımız kanla duygu durum bozukluklarınız, vücudunuzdaki toksik maddeler bunları analiz ederek size bir program çıkarıyoruz.